luni, 30 august 2010

Reputatie

Am facut o noua verificare. A fost o saptamana bunicica, m-am uitat peste statistici.

Puncte am dat :

CraZy.ME = 2 puncte i-am acordat deoarece a schinbat look-ul si mereu ma surprinde cu cate ceva
Glambert.Fan= 1 punct pentru ca a fost cea mai activa dupa Cami. Intra zilnic pe forum si posteaza. Niciodata aiurea.
VirtualAngel = 1 punct. Nu mai stiu daca saptamana trecuta i-am acordat un + insa saptamana asta i-am dat. Merita.
romanian idiot = 1 punct. Saptamana trecuta nu i-am acordat. Inca o urmaream. Vad ca si saptamana asta a fost activa.
CrisS = 1 punct pentru ca a devenit moderator. Intra zilnic pe forum.
Leedie = 1 punct pentru ca ne-a facut un mesaj frumos pentru promovarea forumului si pentru ca a devenit moderator.

Sper ca sunteti multumim. Saptamana viitoare poate o sa fie mai mult de 315 mesaje facute in saptamana luni 23 - duminica 29

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu